single

World of Warcraft: Shadowlands: nowy system Covenant pozwoli ci wcielić się w rolę Żniwiarza z Overwatcha

Jedną z pierwszych ważnych decyzji, jakie podejmiesz w Shadowlands, gdy gra ukaże się w przyszłym roku, będzie wybór Przymierza, do którego chcesz dołączyć.

Te cztery szalenie różne grupy niekoniecznie są ze sobą sprzeczne, ale każda z nich ma określoną funkcję i dołączenie do nich daje różne korzyści, w zależności od tego, kogo wybierzesz.

Kiedy wybierzesz Przymierze, otrzymasz zestaw zbroi, zwierzaka i cztery różne kolory wierzchowców. Jest też dodatkowy wierzchowiec wysokiego poziomu - epicka wersja tych wierzchowców z mnóstwem różnych kolorów, bardzo podobna do broni Artifact, gdzie możesz zdobyć specjalne barwy dla nich, wykonując wyjątkowo trudne zadania w grze. Poza tym, są jeszcze umiejętności Covenant Abilities.

"Każda klasa ma inną zdolność, więc w zasadzie możesz wybrać, którą z tych czterech różnych zdolności chcesz", powiedział mi starszy dyrektor gry Jeremy Feasel. "Nie jest to specyficzne dla danej specjalizacji - nie musisz być tankiem, aby otrzymać zdolność Kyrian, na przykład".

"Każde przymierze ma również zdolność nie-bojową - niektóre są bardziej zorientowane na użyteczność i mogą pomóc ci szybciej poruszać się po świecie, lub frakcja Venthyr pozwala ci zamienić się w rodzaj mgły, jak Reaper z Overwatch, a ty możesz przenieść się do jakiegoś miejsca i tam wskoczyć.

"Domyślam się, że będą one sprawiały dużo frajdy zwłaszcza w PvP - możesz poruszać się po arenach w dużo ciekawszy sposób. Nazwa gry to agencja gracza. Będziesz mógł wybierać pomiędzy czterema bardzo potężnymi rzeczami, które jednocześnie sprawiają wrażenie, że mają głębię."

W celu zapoznania się z umiejętnościami, które znamy, poniżej krótkie wyjaśnienie, przez WoWhead:

  • Kyrian - Unburden: Rozpuść się w czystą animę, zwiększając swoją prędkość ruchu do 300%, spowalniając prędkość spadania i napędzając Cię do przodu przez 4 sek. Znacznie zmniejsza promień, w którym wykryją cię wrogowie.
  • Necrolord - Transcend the Flesh: Oddziel swoją duszę od ciała na 20 sek. Twoja dusza jest niewidzialna i niemożliwa do namierzenia, ale twoje ciało pozostaje bezbronne. Efekt ten zakończy się wcześniej, jeśli oddalisz się od ciała na odległość większą niż 60 yds. Kiedy Transcend the Flesh zakończy się lub zostanie anulowany, twoje ciało połączy się z duszą.
  • Night Fae - Soulshape: Zmienia się w Spirit Fox, zwiększając prędkość ruchu o 30% i sprawiając, że wrogowie cię ignorują. Trwa 10 sekund lub do anulowania, gdy jesteś w strefie odpoczynku.
  • Venthyr - Drzwi Cieni: Przedziera się przez cienie, pojawiając się w wybranym miejscu.

To mały wgląd w fabułę Krain Cienia.