single

World of Warcraft: Shadowlands wywiad - yer Maw jest zdenerwowany

Nic nie może uciec przed Paszczą. Życie pozagrobowe w World of Warcraft jest spieprzone i jest to poniekąd twoja wina.

Rozmawiając z Blizzardem podczas BlizzConu, zapytaliśmy, jaką historię zespół ma nadzieję opowiedzieć w nadchodzącym rozszerzeniu, Shadowlands. World of Warcraft istnieje już od 15 lat, ale wciąż pojawiają się nowe krainy do odwiedzenia w tym ogromnym świecie fantasy. Najnowszy dodatek nie będzie podobny do niczego, co widzieliście wcześniej.

Sylvanas skopała lśniący metalowy tyłek Króla Licha i rozdarła niebo, odsłaniając szczelinę w niebie, która rozerwała więzy między życiem a śmiercią. Kiedy przekroczysz tę barierę, wszystkie zasady ulegają zmianie w miejscu, gdzie umarli nie umierają naprawdę.

"Myślę, że wyrządzilibyśmy Shadowlands niedźwiedzią przysługę, gdyby niektórzy z ludzi, których zabiliśmy, których lubiliśmy, ale których zabiliśmy - przez lata zabiliśmy wielu - nie pojawili się tam", powiedział mi Jeremy Feasel, starszy dyrektor gry.

"To jedna z rzeczy, które wiążą ten inny świat z tym, co znane. Gdy tylko wejdziesz do tego obcego krajobrazu, bardzo łatwo się zgubić, nie wiesz nic o tym, jak działa ten świat, posiadanie tam jakichś [rozpoznawalnych] postaci nie tylko sprawia, że czuje się on powiązany z Azeroth, ale także sprawia, że czujesz, że twoje działania na Azeroth miały wpływ na Shadowlands."

Jednym z głównych tematów tego rozszerzenia jest to, jak działa śmierć, co dzieje się z duszami zmarłych, a to obejmuje tych, których osobiście zabiłeś. Być może dowiecie się nawet, co dzieje się z psami - to słowa Blizzarda, nie moje.

"Wpływ Sylvanas na przestrzeni lat zmienił całą ekologię w Krainach Cienia i to, jak działa śmierć" - kontynuuje Feasel. "Zobaczymy, jak to wszystko się rozegra. Sylvanas była agentem masowych, masowych morderstw od czasów przed Teldrassil - to była jedna z wielkich rzeczy, które spowodowały napływ dusz.

"Jedną z rzeczy, o których dowiemy się w Shadowlands jest to, że te dusze, nie są rozdzielane tak jak kiedyś i wszystkie trafią do tego strasznego miejsca zwanego Maw, miejsca, z którego żadna dusza nigdy nie będzie mogła uciec."

Zazwyczaj Paszcza jest zarezerwowana dla najgorszych z najgorszych, tych dusz nie do odkupienia, ale teraz wszystko wlewa się do Paszczy. Może nawet te psy. Nie ma nic bardziej przerażającego niż twoja Paszcza, w zasadzie.

World of Warcraft: Shadowlands jest w fazie rozwoju od roku i nadejdzie w pewnym momencie w 2020 roku. Oto jak działa system Przymierza w Shadowlands.