single

Remake Fallouta 3, mod Capital Wasteland, znów w fazie rozwoju

Projekt Capital Wasteland, mod na dużą skalę odtwarzający Fallout 3 w Fallout 4, wraca do gry.

Zespół stojący za Capital Wasteland ogłosił, że ponownie pracuje nad projektem odtworzenia Fallouta 3.

Jeszcze w marcu 2018 roku zespół anulował projekt, ponieważ w przeciwieństwie do innych modów, nie byłby w stanie ponownie wykorzystać dźwięku i podkładu głosowego z oryginalnej gry. To dlatego, że nie wymagałby od ludzi posiadania kopii Fallout 3, aby móc korzystać z moda w Fallout 4, co spowodowałoby problemy prawne.

Obejście tego problemu zostało już opracowane, ale jego realizacja zajmie trochę czasu. Na czym polega to obejście, pytacie? Zespół będzie musiał nagrać na nowo około 45,000 linii dialogowych. Yup. Nie jest to małe przedsięwzięcie.

"W zeszłym roku porozumieliśmy się z Bethesdą w sprawie naszej planowanej metody implementacji voice actingu i innych dźwięków z Fallouta 3 do Capital Wasteland" - powiedział w komunikacie współkierownik HcGxGrill. "Jak być może już wiecie, zostaliśmy poinformowani, że nasz plan wzbudziłby poważne zastrzeżenia, więc po kilku dyskusjach w naszym zespole zdecydowaliśmy, że najlepiej będzie wstrzymać projekt.

"Po kilku miesiącach przerwy, powoli pozbierałem się do kupy i kontynuowałem pracę nad Capital Wasteland. Obecnie mamy kilka osób (w tym mnie), które kontynuują prace nad odtworzeniem Stołecznych Pustkowi.

"Z pomocą naszego voice actora Unoctium pracujemy nad ponownym nagraniem linii z Fallouta 3. Szukamy ludzi, którzy mogliby dołączyć do naszego zespołu; na razie mamy tylko garstkę osób pracujących nad tym projektem."

Zespół poszukuje nie tylko aktorów głosowych, ale także projektantów poziomów, animatorów i artystów specjalizujących się w środowisku, 3D, 2D i VFX Artists (dzięki, RPS).

Jeśli chcielibyście poświęcić swój czas na pracę nad Fallout 4: The Capital Wasteland, uderzajcie do ludzi z Road to Liberty.