single

Mały patch do PUBG w końcu naprawia okropny błąd pełnego ekranu

PlayerUnknown's Battlegrounds otrzymało świeżą aktualizację, która załatała kilka pozostałych błędów w patchu 24.

Podczas testów, gracze PUBG zgłaszali szczególnie irytujący błąd w patchu 24, który zmuszał grę do wyświetlania w oknie na pełnym ekranie, pomimo wybrania natywnego pełnego ekranu.

Błąd nie został naprawiony na czas przed premierą i irytował graczy podczas przerwy świątecznej. Dla niektórych utknięcie w trybie okienkowym na pełnym ekranie oznacza znaczną utratę wydajności, a jest to szczególnie widoczne na nowej mapie Vikendi. Mówiąc o poprawkach dotyczących pełnego ekranu, kursor myszy nie powinien już poruszać się błędnie pomiędzy ekranami w konfiguracjach z dwoma monitorami.

Patch, zajmujący niecałe 90 MB, naprawia także błąd w inwentarzu UI i usuwa kilka exploitów na mapie. Naprawiono także błąd animacji, który powodował, że wciśnięcie klawisza Alt (np. w celu swobodnego patrzenia) podczas celowania powodowało przełączenie na celowanie z trzeciej osoby.

Sprawdź pełny dziennik zmian poniżej.

  • Naprawiono problem z mapą, który pozwalał graczom dostać się do niezamierzonej lokacji
  • Naprawiono problem z obrazami ekwipunku broni wyświetlanymi niepoprawnie po wyposażeniu niektórych dodatków.
  • Naprawiono błąd powodujący, że PUBG uruchamiał się w trybie "Okno pełnoekranowe", nawet jeśli był ustawiony na pełny ekran.
  • Naprawiono błąd powodujący, że animacja postaci nie mogła wystrzelić z ramienia (miękkie celowanie), gdy jednocześnie wciśnięto klawisz ALT i wycelowano.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w pewnych okolicznościach kursor myszy mógł zostać przypadkowo przeniesiony na inny ekran podczas korzystania z dwóch monitorów w trybie pełnoekranowym.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zniszczalne obiekty, w tym drzwi, znikały po przejściu do innego punktu na osi czasu w trybie odtwarzania/śmiertelnej kamery